Pages

Monday, January 17, 2011

127 Hours

dragii mei, stiu ca am lipsit cateva luni, imi pare rau. dar acum m-am intors si promit sa ma mai uit la cate un film, sau va mai zic de cate un poster si mai am cateva idei.

intre timp am fost cooptat ca si recenzor de site-ul de coolhunting (my guess is as good as yours) raluk.ro care face recenzii la restaurante si localuri din bucuresti si la filme, carti si muzica.

nu am din pacate timp sa fac cate doua recenzii, unul pentru blog si unul pt site, asa ca cele care le scriu pt ei le pun link aici. (in afara de formatul necesar am libertate deplina si o limita generoasa de cuvinte, deci nu as fi scris aici mult mai mult decat acolo).

Voi continua insa sa postez aici recenzii si critica la filmele care nu le fac pentru site, la seriale, piese de teatru chiar si carti, postere (ca noh, kolcs sees all these things) si ce oi mai gasi.

Sper sa fie un an bun for viewing.

A doua recenzie de pe raluk.ro:

127 Hours a lui Danny Boyle.

2 comments:

  1. foarte buna recenzia. ai surprins perfect filmul. as vrea doar sa adaug ca am avut trairi foarte intense alaturi de James Franco (care e superb si la fizic si la actorie :) ).

    daca se poate sa-ti dau un sfat: sa nu te uiti la Black Swan :D

    ReplyDelete
  2. sa inteleg ca nu ti-a placut?

    arguments?

    ReplyDelete