Pages

Thursday, August 25, 2011

Trailerul zilei: Ghost Rider: The Spirit of Vengeance

Nu am vazut primul, dar am auzit ca e stupid. Asa ca nu m-a interesat nici cand am auzit ca iese al doilea. Dar de fapt nu e partea a doua, e un reboot (dar tot cu Nicholas Cage), si din cate am inteles nu vor mai fi compromisuri sa-l scoate mai cumintel filmul pentru un rating mai bun, NC-17 or nothing baby (desi pare mai degraba R).

Dar vedeti trailerul:



Arata genial. Stupid? Da! Dar in sensul acela de film cu actiune brutala si nerusinata, si simply fun.
I'm actually looking forward to this.

Plus: Ciaran Hinds, Christopher Lambert si Idris Elba

3 comments:

  1. Cred ca o sa ma uit doar din cauza ca i filmat si in Sibiu.

    ReplyDelete
  2. stiam ca au fost scene in romania, dar au fost si in sibiu? tare

    daca ma gandesc mai bine, tu mi-ai zis cat de tampit e primul

    ReplyDelete
  3. au filmat si in piata mare si multe chase-scenes pe centura :D si si eu il asteptam din acelasi motiv, dar dupa ce am vazut trailerul...hmm, it should be a lot of hardcore stupid macho action special fx pic...so bring it on!

    ReplyDelete