Pages

Thursday, December 10, 2009

Rezultat Poll

conform pollului pe care l-am avut saptamana asta presedintele tarii este de fapt Chewbacca, voturile au fost furate!!!!!!! Stai! Nu e bine.

Am facut acel poll sa vad daca sunt oameni care citesc chestia asta, adica daca nu citesc degeaba. Am zis ca daca nu o sa am cel putin 5 cititor sa inchid si blogul asta, adica mai multi cititori nu cred ca voi atrage. Se pare ca au fost totusi 9. Wow, noua cititori pe saptamana, brilliant. Dar au fost mai mult de 5 deci voi continua.

Dar daca tot cititi articolul dati si voi un click sub articol pt a va exprima parerea despre post, si un comment din cand in cand nu strica...
I just wanna know I'm not alone out here!

2 comments:

  1. You are not alone, friend. I really do read this blog (si de-acum incolo il citesc si p-ala in engleza), dar nu dau commenturi ca nu-mi vine nimic in minte. :)) So, you're not alone. :P

    ReplyDelete
  2. Not alone;) desi dau pe aici doar o data pe luna, atunci citesc cam tot:P

    ReplyDelete