Pages

Thursday, September 1, 2011

Famous Objects from Classic Movies

In categoria lui marqui cu "one thing led to another", cautam chestii de design pentru make-over-ul care il va primi in curand blogul, am dat peste acest al naibii de contagios joc, care poate unii dintre tovarasii nostri cinefili l-au experimentat, daca nu, inseamna ca nu v-ati trait viata pana acum. Ma numar si eu printre ei. Distractie placuta! Iar pentru cei care au facebook, comparati-va rezultatele ;)


P.S. Am uitat sa zic ca jocul e ca un hangman, deci incercati sa bagati litere ca sa va prindeti despre ce film e vorba. Dar sunteti copii destepti, sigur v-ati prins :D




9 comments:

  1. bah rutzky, ala din screen e scorul tau...as in 0 nimerite 21 gresite? :D

    ReplyDelete
  2. haha...am dat skip pana sa gasesc un obiect la care sa pot da print screen sa-l pun pe blog.... very funny

    ReplyDelete
  3. puteai sa raspunzi orice...i guess we'll never know. dar the seed of doubt has been planted...muahaha!

    ReplyDelete
  4. Nu mai stiu cate puncte am facut, dar jocul mi-a fost sugerat de Marele Ecran prin ianuarie :)

    ReplyDelete
  5. Vezi ce inseamna sa nu urmaresc alte bloguri? :))

    in cuvintele epicului MO : "te repeti, te repeti "

    ReplyDelete