Pages

Thursday, March 4, 2010

Imi e greata...

am inceput recenzia pentru "The Last Station", si am intrat pe youtube sa caut un trailer pentru film, si cumva am dat de asta:



de ce? de ce? de ceeeee? Dupa remake-ul Karate Kid (ce nu stiati ca apare in curand? cu cochilu' lui Will Smith si Jackie Chan), asta e cealalta veste proasta pentru acest an. Remake-uri, remake-uri, remake-uri. De cate ori o serie incepe sa nu mearga bine (si dupa prima parte, aceste filme chiar nu au mers bine) si ai impresia ca studiourile au ingropat de mult conceptul, BAM (ca sa citez din serialul anilor 60 cu Batman) primesti un pumn in stomac. Acelasi concept doar ca ne prefacem ca celalte filme nu au existat, nici unul din actorii de pana acum, sau personaje, cacat, nici macar nu e aceeasi balena (doar ca si asta se numeste Willy) Si bagam un actor realtiv cunoscut si o actrita mica si dulce care sa aduca public, si DA aceea e fiica decedatului Steve Irwin, The Crocodile Hunter.
Va trebui sa ma tund chel, caci daore tare sa-ti smulgi parul, si arata urat, iar daca mai fac astia un reboot/remake la vreo serie care nu a fost niciodata chiar buna, nu ma voi putea abtine sa nu-mi smulg iarasi parul.

PS: vor sa faca gritty remake la Spider-Man, da, deja. Sa o ia de la inceput cu alti actori. Dap

PPS: asta:



suferiti si voi cum am suferit eu

No comments:

Post a Comment