Deşi momentan nu au
decât numele produsului „The Gruntmaster 6000”, şi nici măcar nu au habar ce
anume ar trebui să fie acesta, compania lui Dilbert intră în panică când apar
zvonuri că o companie competitoare lucrează la un produs similar şi că îl vor
scoate pe piaţă mai devreme. Suspectat pe nedrept că ar fi vândut secrete
competiţiei Dilbert este concediat şi se angajează chiar la compania rivală.
Când însă vede că aici nu există dead-line-uri, manageri, secţie de marketing
şi că angajaţii au libertate creativă totală începe să o ia razna.
Al doilea episod se
menţine la fel de tare ca şi primul întărind ideea umorului satiric şi exagerat.
Atât Dogbert şi The Pointy-Haired Boss au unele din cele mai bune replici, şi
şocul lui Dilbert la libertate este foarte bine prezentat.
Unul din momentele
favorite. Echipa lui Dilbert prezintă ideea produsului departamentului de
marketing:
„We love you
product. We don’t want to change one thing. But we do have to take into
consideration a demographic you might have overlooked, consumers. All you gotta
do is give it more attitude. Make it more retro but not antique. You know
futuristic but not techno. Sexier, but more gender neutral.”
No comments:
Post a Comment